'' bråk med busschaufför ''

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

det börja med att igår när jag var på väg till träningen hoppa jag & en tjej på bussen vid nordstan,
tjejen sätter sig framför mej efter det tar hon fram en cheesburgare,

några minuter efter

 SKRIKER ( inte pratar fint )  busschaufför till henne
- LÄGG UNDAN DEN MATEN I PÅSEN ELELR GÅ UT DIREKT.

hon sa , okej , slkäpp ut mej då & ställde sig vid dörren
han ville inte släppa ute henne han bara skrek och skrek på henne 

sen började hon man får vist äta det står bara en glass & korv
( jag tänke , men hallå de menar mat  det är ju inte så att de skriver upp alla mat saker liksom HAAH )
det var fel gjort av henne men busschaufför körde på rött sen och det var inte bra..


och sen skrek han som en idiot
man hörde inte vad han sa efter som han snackade riktig blatte,

sen när hon gick av skrek hon till alla '' akta för busschaufför han är en idiot ''
då dog jag av skratt hahah.

HHAHAH fan vad konstiga folk det finns..


Kommentarer
Postat av: Chitra

HAHA, äger! :D



Följa varandra på bloglovin? :D

2011-12-19 @ 22:19:08
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: Amanda

Men haha, vad pinsam busschaufför. Och hon tjejen verkade ju inte helt smart hon heller. Shit.. hatar när sånt händer haha :P

2011-12-20 @ 04:45:21
URL: http://maandel.blogg.se/
Postat av: Hannah

SV: Tack detsamma! :)

2011-12-20 @ 09:22:28
URL: http://haanahmelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0