'' yes, that it's just me ''

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se
mitt namn är olympia versace.
är en tjej som är 16 år, min födesedag är den 24 augusti.
mina vardagar brukar jag spendera i så kallade storstaden GÖTEBORG,
och de flesta helgerna i HELSINGBORG där jag kommer ifrån. 
jag går på en sport som heter CHEERLEADING, och detta är mitt 5;te år som jag går,
men i 4år har jag höllt på med cheerleading i helsingborg och denna sommaren började jag i göteborg.
kommer skriva vardagligen om vad som händer i mitt liv, världen och om mode och det mesta somm finns at skriva om. videobloggar kanske kommer också upp men inte varje dag.
jag lever mitt liv jätte nice!
går i ett gymasium som heter    jag går musik linje alltså estetiska - musik. har väldigt underbara klasskompisar som gjorde så att jag var välkommen egter som i septeber flyttade jag till göteborg.
och det kommer säker inlägg om mej & min kille. har en helt undrbar kille som heter NICKLAS men kllar han för nicke,nicki,nick så det kommer jag säkert göra något in lägg med !
jag hoppas att ni kommer tycka om min blogg för det gör mej glad! 
detta var lite om mej , ni komme rlära känna mej mera!

kärlek&respekt , olympia versace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0