'' R.I.P Linnea Ea Andersson ''

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se


 

Klockan 05.16 larmade spårvägens personal polis och räddningstjänst om olyckan.

17-åringen hade klämts mellan och under den andra spårvagnen i spårvagnståget.
- Allt tyder på att kvinnan försökt klättra mellan vagnarna när spårvagnarna stod stilla på Drottningtorget medan föraren väntade på klarsignal, säger utredningsledare Maria Andersson på GS Spårvagn.
- När föraren börjat köra har kvinnan fallit omkull och släpats mellan vagnarna.

 Föraren observerade inte kvinnan förrän en bilist upptäckte att någon släpades mellan vagnarna och fick föraren att stanna.

 Kvinnan dog på platsen, hennes anhöriga är underrättade


( klicka  på texten )
Här hamnade flickan mellan vagnarna

- jag har själv varit nära bli på körd av spårvagnen, snackade i telefone, och tänkte gå helt över sen drog en kvinna mej jag börja skrika och den körde förbi mej den dagen var jag väldigt tacksam! det är rikgtig farlig med spårvagnarna, jag som själv åker vardagligen det , folket var lite uppmärksamma för de som kör verka ej vara det...


- jag känner inte henne men tankarna går till hennes vänner & familj,
flickan hade  ändån hela livet framför sig, jag blev tårögd när jag läste detta.

VILLA I FRED LINNEA EA ANDERSSON!


Kommentarer
Postat av: sandra

Vila i fred! Linnea Ea Andersson<3<3

2012-01-13 @ 22:53:26
Postat av: Felicia Aulén ♥

usch

2012-01-29 @ 05:36:25
URL: http://mangoligg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0